Αγγλικών
Στο Ακαδημαϊκό Τμήμα συμμετέχουν οι διδάσκοντες το μάθημα της Αγγλικής Γλώσσας.
Η διδασκαλία της Αγγλικής γλώσσας στη διάρθρωση του αναλυτικού προγράμματος του σχολείου κατέχει πρώτιστο ρόλο. Παρακολουθεί και συντονίζει την πορεία εξέλιξης της διδακτέας ύλης σε οριζόντια βάση (Δημοτικό, Γυμνάσιο και Λύκειο) και εστιάζει σε επικεντρωμένους γνωστικούς στόχους που συναρτώνται αφενός με τις εξατομικευμένες ανάγκες μαθητών ομοιογενών τμημάτων, αφετέρου, με την απόκτηση διπλωμάτων γλωσσομάθειας.
Γενικός σκοπός των διδακτικών τεχνικών και της εκπαιδευτικής μεθοδολογίας που το Ακαδημαϊκό Τμήμα ερευνά και αναπτύσσει δεν είναι προς το σκοπό κατάκτησης μιας κατακερματισμένης γνώσης αλλά προς τη κατάκτηση στάσεων ζωής και συμπεριφορών σε μια μεταβαλλόμενη, πολύγλωσση και πολυπολιτισμική κοινωνία.
Το τμήμα βρίσκεται σε συνεχή συνεργασία με τα υπόλοιπα Ακαδημαϊκά Τμήματα, προκειμένου η Αγγλική Γλώσσα να αποτελέσει διεπιστημονικό μέσο προσέγγισης της γνώσης μέσα από εκπαιδευτικές πρακτικές που επιτρέπουν τη δυνατότητα για σφαιρική ενασχόληση με θέματα κοινωνικού περιεχομένου και για τον συνδυασμό πληροφοριών από πολλά γνωστικά πεδία μέσα από τη χρήση της αγγλικής γλώσσας.
Το τμήμα εστιάζει στη διαδικασία της μάθησης μέσα από συμμετοχικές εκπαιδευτικές τεχνικές (ενεργητική μάθηση) με συγκεκριμένους στόχους για την εκτέλεση προγραμμάτων δράσης στο σχολικό και στο ευρύτερο κοινωνικό περιβάλλον όπου οι μαθητές καλλιεργούν και ασκούν κυρίως τη δεξιότητα του «μαθαίνω πώς να μαθαίνω» μέσα από την πράξη, χειριζόμενοι την πληροφορία και τις μεθόδους προσέγγισης, πρόσβασης, αξιολόγησης και αξιοποίησης της πληροφορίας από πολλά γνωστικά αντικείμενα (γεωγραφία, φυσικές επιστήμες, οικιακή οικονομία, λογοτεχνία κ.ά.)

“But be not afraid of greatness .Some are born great, some achieve greatness, and some have greatness thrust upon ‘em.”
Shakespeare
‘Twelfth Night’